torsdag 26 september 2013

Friidrott

Hej!

 Idag har jag varit på DM i friidrott med några i klassen.
Det är en tävling för alla skolor i Umeå, jag tävlade i längdhopp,
4 från mellanstadiet fick medalj (tror jag) 2 guld och 2 brons!

Ja, vädret idag var väl inte så värst bra då....
Det SNÖADE!!! Men det gick ändå bra. Hon som kom 1:a i längdhopp hoppade 4,27 gissar jag. (något med 4,20) och jag hoppade bara 2,88. Jag är väldigt kort och  hon som vann var väldigt lång. :) vi kom hem från DM ca 16:15. 

På kvällen kl 18:00 hade jag och min kompis Ella som också tävlade i längdhopp, träning .... vi hade gymnastik till 20:00.
Det som var lite roligt var att det var bara jag och Ella som var på träningen i våran grupp så
vi fick välja vad vi skulle göra! 
Jag längtar sååå mycket till imorgon för då åker jag till
Mallorca! och på Måndag fyller jag 11!

Hejdå
 MVH// Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar